Poniżej przykłady poprawnych wpisów w wyszukiwarce:

Posiadany model laptopaCo należy wpisać

Lenovo Thinkpad EDGE E120E120

Acer aspire 57385738

Sony Vaio SVE1111M1ESVE11

Samsung NP350E5C-A05PLNP350E5C

Dell Inspiron 17R17R

Toshiba Satellite L850-B206L850

Asus EEE PC 1001HA1001HA

DELL MINI 10181018

Fujitsu-Siemens Amilo A1451A1451

Packard Bell iPower GX-MGX-M

Acer Aspire ONE ZG5ZG5

W razie problemów prosimy o kontakt

FAQ

 POLECAMY FILMIK INSTRUKTAŻOWY JAK ZAMÓWIĆ POPRAWNY KLAWISZ (KLIKNIJ)!

I. Co otrzymuję dokonując zakupu?
W cenie zakupu jednego zestawu zastępczego znajdują się wszystkie elementy potrzebne do uzupełnienia ubytku w klawiaturze, czyli: - klawisz (przy dużych klawiszach są czasami metalowe zawiasy, które również dodajemy), - mocowanie pod klawisz (plastikowy element łączący klawisz z klawiaturą), - gumka.
II. O co chodzi z tymi różnymi mocowaniami?
Niemalże w każdym modelu klawiatury producenci stosują różne typy zaczepów pod klawiszami, aby klawisz pasował, wybrany zaczep musi byc identyczny jak w Twojej klawiaturze.
III. Jak znaleźć właściwy klawisz?
Sposób 1. Z listy "Wybierz producenta", wybierz producenta laptopa, następnie model oraz serię (wszystkie te dane powinny znajdować się na urządzeniu) zostaniesz przekierowany/a na stronę, na której pokazane są typy klawiatur jakie były stosowane w danym modelu urządzenia.
Sposób 2. W wyszukiwarce na stronie głównej wpisz model urządzenia, po kliknięciu "szukaj" pokażą się dostępne modele.
Sposób 3. Prześlij nam zdjęcie pustego miejsca po klawiszu oraz napisz jaki to model urządzenia a dobierzemy odpowiedni klawisz.
IV. Jak sprawdzić dostępność klawiszy?
Po wybraniu modelu oraz określeniu typu zaczepu - ukazują się zdjęcia klawiatur które posiadamy z wybranym typem zaczepu, klawisze zamalowane na zdjęciach na biało są niedostępne.
V. Czy klawisze są nowe?
Większość klawiszy pochodzi z rynku wtórnego - tak więc niektóre egzemplarze mogą nosić ślady użytkowania. Wszystkie zdjęcia umieszczone na stronie przedstawiają klawiatury, z których pozyskiwane są klawisze. Ich stan faktyczny jest widoczny na zdjęciach.
VI. Kiedy otrzymam zamówione produkty?
Wszystkie przesyłki nadawane są Pocztą Polską , Inpostem lub kurierem FedEx w terminie nie dłuższym niż dzień po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. Tabela poniżej przedstawia terminy doręczenia przesyłki zgodnie z wybranym jej rodzajem.

Dla przesyłek na terytorium polski:

Rodzaj przesyłki

Termin doręczenia

Terminowość

Przesyłka listowa ekonomiczna

D+3

D+5

85%

90%

Przesyłka listowa priorytetowa

D+1

D+2

D+3

82%

90%

 94%

 

               D – dzień nadania

Dla przesyłek na terenie Unii Europejskiej:

Termin doręczenia

Terminowość

D+3

D+5

85%

97%

D- dzień nadania

VII. Jak wysyłane są klawisze?
Klawisze pakowane są w woreczki zipowe , zawijane w folię bąbelkową i wysyłane w kopertach.
VIII. Czy jest możliwość zakupu klawisza, którego brak na liście?
Jeśli klawiatura nie jest dostępna na liście, skorzystaj z formularza kontaktowego. Do formularza załączyć należy: - fotografię klawiatury, - fotografię mocowania pod klawiszem, - wskazać /opisać model klawiatury (w miarę możliwości). Istnieje duże prawdopodobieństwo dopasowania odpowiedniego klawisza.
IX. Czy uszkodzony klawisz albo mocowanie można naprawić?
Niestety nie ma takiej możliwości. Wyłamane elementy są zbyt małe aby nadawały się do sklejenia.
X. Jaki jest koszt wysyłki przy zakupie klawisza i innego większego przedmiotu (np. sprężonego powietrza)?
Koszty przesyłki bez względu na ilość zamówionych przedmiotów i ich gabaryty są zawsze takie same, zgodnie z tabelą z zakładki przesyłka.
XI. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
Po wypełnieniu w formularzu zamówieniowym zakładki "Dane do faktury" wystawiamy fakturę VAT 23%, w każdym innym przypadku do zamówienia dodajemy paragon.
XII. Czy można odebrać klawisze osobiście?
Tak, odbiór osobity jest możliwy pod adresem ul. Gogolińska 4E , 47-100 Strzelce Opolskie
XIII. Mam klawiaturę z regionalnym układem klawiszy (niemieckie, duńskie, włoskie itp.) czy jest szansa zakupu klawisza z nietypową literą?
Posiadamy również klawiatury z regionalnymi układami klawiszy, jeśli nie znalazleś/łaś odpowiedniego klawisza w sklepie to prosimy o kontakt.
XIV. Jak można zapłacić za zakupy?
Dla wygody i szybkości obsługi oferujemy najpopularniejsze formy platności takie jak : e-przelewy, przelewy tradycyjne, PayPal, Skrill, karty kredytowe oraz platność przy odbiorze.
XV. Co jeśli wybiorę zły klawisz? Czy mogę go odesłać?
Oczywiście, jeśli zakupisz niepasujący klawisz albo nie jesteś z niego zadowolony/a można go zwrócić bądź wymienić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesylki. Proszę nas jednak o tym wcześniej poinformować a następnie przesłać listem poleconym na adres :
 
ZWROTY i WYMIANY Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
ul. Gogolińska 4E
47-100 Strzelce Opolskie
Polska
W razie innych pytań prosimy o kontakt:

+48 888 333 177

WhatsApp +48 888 333 177

39709128

Skype Me™!

doradztwo@klawiszedolaptopa.pl